مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-21اجتماعي

محیط زیست به دنبال تدوین استانداردهای ملی «بو» است


در کشور ما استاندارد ملی در زمینه بو تاکنون تدوین و ابلاغ نشده است و محیط زیست در زمینه تدوین این استاندارد موضوع را در دستور کار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک، واحد بی بو سازی با سیستم چگالش یخ در یک شرکت صنعتی، با حضور مسعود زندی معاون مدیرکل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مسعود زندی در این مراسم با اشاره به اینکه مسائل زیست محیطی از اولویت های کشور هستند و مطالبه گری مردم در این خصوص بیشتر شده است، افزود: اندک زمانی است که آلودگی بو به عنوان یکی از آلودگی های جدید در حوزه محیط زیست مطرح شده است.

زندی گفت: محیط زیست در صورت وجود مستندات کافی برای آلایندگی بو از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی نسبت به ابلاغ اخطاریه های لازم و همچنین برخوردهای قانونی متناسب اقدام می کند.

وی با تأکید بر اینکه می توان گفت انتشار بوها عمدتاً از ترکیب مواد شیمیایی و برخی از گازهاست، اظهار داشت: عوارض برخی آلودگی های بو به جز تأثیر بر محیط زیست، سلامت شهروندان را هم تحت الشعاع قرار می دهد.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه در حوزه بین الملل یکی از سخت ترین استانداردهای محیط زیستی، استاندارد بو است، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست به دنبال تدوین استانداردهای ملی «بو» است

محیط زیست به دنبال تدوین استانداردهای ملی «بو» است