مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-21پزشكي

حرکت به سمت پیشگیری در حوزه سلامت استان بوشهر ضروری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اساس کار حوزه سلامت باید حرکت به سمت پیشگیری باشد و باید تلاش کنیم جامعه به این سمت حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری بعدازظهر سه شنبه در نشست با پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهار داشت: اساس کار بهداشت، پیشگیری است که امری به مراتب سخت تر از درمان و البته ثمراتش هم کمی دیرتر به بار می نشیند.

وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم که در زمینه بهداشت موفق باشیم و پس ازآن به سمت درمان برویم، هر مقدار سرمایه گذاری در بهداشت بیشتر شود هزینه و سرمایه گذاری در درمان کمتر خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: هزینه های سربار و کمرشکن درمان با تقویت امور پیشگیری قابل کنترل است و باید برنامه ریزی و هدف گذاری در حوزه سلامت از درمان محوری به پیشگیری محوری تغییر جهت دهیم.

کشمیری افزود: کشورهای پیشرفته بخشی از هزینه های سلامت را به موضوع آموزش و پیشگیری در حوزه سلامت اختصاص می دهند تا از هزینه های سطح دو و سه سلامت جلوگیری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه خدمت رسانی در حوزه سلامت محدود به ساخت بیمارستان نیست، بلکه بزرگ ترین خدمت در این عرصه، پیشگیری است خاطرنشان کرد: پیشگیری مهم ترین مقوله در عرصه حوزه سلامت به شمار می رود و باید تلاش کنیم تا جامعه نیز به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت پیشگیری در حوزه سلامت استان بوشهر ضروری است

حرکت به سمت پیشگیری در حوزه سلامت استان بوشهر ضروری است