مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-21اجتماعي

البرز در کمک به سیل زدگان کشور پیشرو است


مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: البرز در کمک به سیل زدگان فروردین ماه 98 رتبه اول کشور را کسب کرد که امیدواریم با همت مردم بتوانیم در مسیر امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان کارنامه موفقی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی درحاشیه برگزاری سیل مهربانی همکلاسی ها در البرزکه روز سه شنبه دردبیرستان دخترانه شاهد معراج آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزارشد درجمع خبرنگاران افزود: سیل مهربانی در ایران اسلامی ریشه در فرهنگ دینی و معنوی ما دارد به گونه ای که حضرت زهرا (س) اسوه ای ازاین مهربانی است.

وی بیان داشت: تا کنون از استان البرز کمک نقدی و غیرنقدی به ارزش 500 میلیون تومان به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده  و امروز نیکوکاری فرهنگیان البرزبه نمادی برای توسعه هر چه بیشتر خیر و نیکوکاری در میان دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا تبدیل شده است.

محمدی فر موفقیت البرز درکمک به هموطنان سیل زده استان های گلستان، خوزستان و لرستان در فروردین ماه سال 98 را نشانه همدلی و مهربانی مردم این استان دانست و یادآورشد: فرهنگیان و دانش آموزان  نقش مهمی در این زمینه ایفا کردند.

وی تصریح کرد: در خصوص این پویش های مهربانی وانسان دوستانه وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به ظرفیت های آموزش و پرورش استان الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در کمک به سیل زدگان کشور پیشرو است

البرز در کمک به سیل زدگان کشور پیشرو است