مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-21اجتماعي

موج مهربانی همکلاسی ها در البرز به نمایش گذاشته شد


مدیر کل آموزش و پرورش البرز درآیین متمرکز سیل مهربانی 2 همکلاسی ها که روز سه شنبه دردبیرستان شاهد دخترانه معراج آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد، گفت : سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگویی از مهربانی بود که ملت ایران در مراسم تشییع این شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند.

سالار قاسمی افزود: امروز دانش آموزان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت البرز بار دیگر در سیل همدلی محبت و یکدلی را چاشنی آموخته ها کردند.

وی با بیان اینکه پویش ملی حمایت دانش آموزان ازمناطق سیل زده در مدارس البرز اجرایی شده، اظهارداشت: این حرکت با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش ، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا به مدت یک هفته در مدارس در حال اجرا است.

این پویش به منظورحمایت از دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در راستای کمک به دانش آموزان و فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه استان البرز معین شهرستان قصرقنداستان سیستان و بلوچستان شده است، یادآورشد: در این شهرستان 40 مدرسه آسیب دیده است که نیاز به کمک هموطنان به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج مهربانی همکلاسی ها در البرز به نمایش گذاشته شد

موج مهربانی همکلاسی ها در البرز به نمایش گذاشته شد