مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-21پزشكي

لزوم همکاری متخصصین رشته های مختلف برای توسعه علمی کشور


معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت ارتباط بین رشته ای و لزوم همکاری متخصصین رشته های مختلف برای توسعه علمی کشور، این امر را مستلزم همکاری بیشتر وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، - معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت ارتباط بین رشته ای و لزوم همکاری متخصصین رشته های مختلف برای توسعه علمی کشور، این امر را مستلزم همکاری بیشتر وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ذکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: برای همگرایی علوم لازم نیست ساختارها تغییر کند، بلکه ایجاد ساختارهای نرم بسیار موثر تر از ساختارهای خشک اداری است.

دکتر حقدوست با اشاره به سابقه تلاش های صورت گرفته برای همکاری های علمی وزارت بهداشت و وزارت علوم گفت: لازم است معاونت های متناظر در هر دو وزارتخانه با یکدیگر چارچوب همکاری تنظیم نمایند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت ساز و کارهای این همکاری را بسیار ساده خواند و گفت: اگر متخصصین در دانشگاههای زیرمجموعه هریک از وزارتخانه ها در قالب پروژه های مشترک با دیگر وزارتخانه همکاری نمایند، این موضوع ارتباط ها و گفتمان های دو طرف را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری متخصصین رشته های مختلف برای توسعه علمی کشور

لزوم همکاری متخصصین رشته های مختلف برای توسعه علمی کشور