مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-21پزشكي

همگرایی علوم یک اصل مهم در توسعه علمی کشور


معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر اهمیت ارتباط بین رشته ای و لزوم همکاری متخصصان رشته های مختلف برای توسعه علمی کشور و همچنین همکاری بیشتر وزارت علوم و وزارت بهداشت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ آقای دکتر علی اکبر حقدوست گفت: برای همگرایی علوم لازم نیست ساختار ها تغییر کند، بلکه ایجاد ساختار های نرم بسیار موثر تر از ساختار های خشک اداری است.

وی با اشاره به سابقه تلاش های صورت گرفته برای همکاری های علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیگفت: لازم است معاونت های متناظر در هر دو وزارتخانه با یکدیگر چارچوب همکاری تنظیم کنند.

آقای دکتر حقدوست ساز و کار های این همکاری را بسیار ساده خواند و گفت: اگر متخصصان در دانشگاه های زیرمجموعه هریک از وزارتخانه ها در قالب طرح های مشترک با دیگر وزارتخانه همکاری کنند، ارتباط و گفتمان های دو طرف تقویت می شود.

وی ادامه داد: چنانچه ساز و کار اصلی این همکاری نهایی شود، دانشگاه های زیر مجموعه دو وزارتخانه که در یک استان مستقر هستند می توانند بسته به ظرفیت ها و نیاز های خود از این ساز و کار استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگرایی علوم یک اصل مهم در توسعه علمی کشور

همگرایی علوم یک اصل مهم در توسعه علمی کشور