مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-21اقتصادي

بالاترین رتبه فروش در اختیار نفت ستاره/ تأمین امنیت سبد سوخت کشور رسالت پالایشگاه


مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از قرارگیری این شرکت در میان 10 شرکت برتر کشور در رتبه بندی بر اساس بالاترین رتبه فروش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، محمدعلی دادور در تشریح این خبر بیان داشت: سازمان مدیریت صنعتی ایران پس از پایش اطلاعات و بررسی شاخص های 500 شرکت بزرگ کشور، شرکت های برتر را در زمینه های مختلف معرفی کرد که شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رتبه هفتم بالاترین فروش قرار گرفت.

وی با بیان این که در رتبه بندی امسال 10 شرکت پیشرو نیز معرفی شده اند، تصریح کرد: معیار اصلی در انتخاب شرکت های پیشرو تغییر رتبه فروش 100 شرکت برتر ایران طی چهار سال اخیر است که شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رتبه پنجم بیشترین صعود نیز قرار گرفت.

دادور در ادامه اظهار داشت: پویایی و ایجاد رونق تولید بدون تلاش شبانه روزی مهندسان، کارگران و سایر کارکنان زحمتکش میسر نبود و جا دارد تا به عنوان سرباز کوچکی در جبهه جهاد اقتصادی به تمام اعضای خانواده بزرگ ستاره خلیج فارس خداقوت عرض کنم و مراتب سپاسگزاری خود را نسبت به صبوری خانواده های ارجمند ابراز دارم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پایان اضافه کرد: رسالت اصلی ما تولید فرآورده های استراتژیک انرژی و تأمین امنیت سبد سوخت کشور است که امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین رتبه فروش در اختیار نفت ستاره/ تأمین امنیت سبد سوخت کشور رسالت پالایشگاه

بالاترین رتبه فروش در اختیار نفت ستاره/ تأمین امنیت سبد سوخت کشور رسالت پالایشگاه