مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 08:462020-01-21سياسي

آقای روحانی! درصورت تایید صلاحیت بستگانتان باز از شورای نگهبان انتقاد می کردید؟


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رییس جمهور! اگر بستگان نزدیک و عزیزان دل شما در انتخابات تأیید می شدند، آیا باز هم از شورای نگهبان انتقاد می کردید؟ - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رییس جمهور! اگر بستگان نزدیک و عزیزان دل شما در انتخابات تأیید می شدند، آیا باز هم از شورای نگهبان انتقاد می کردید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم جاسمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی! شما که قصد دارید در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 شرکت کنید، ای کاش قبل از آن مشکل 200 نفر از کارمندان مجلس که در پروژه نور سوهانک ثبت نام کرده اند، حل کنید.

وی در ادامه جلسه خطاب به رییس جمهور، گفت: آقای روحانی شما وعده دادید که 18 تا 20 میلیون خانوار سبد معیشتی می گیرند اما نه تنها سبد معیشتی به مردم داده نشده است بلکه با پیامک های متعدد مردم تهدید می شوند که یارانه آنها هم قطع می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به انتقاد رییس جمهور به شورای نگهبان به جهت برخی از رد صلاحیت ها، تصریح کرد: آقای رییس جمهور! اگر بستگان نزدیک و عزیزان دل شما در انتخابات تأیید می شدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! درصورت تایید صلاحیت بستگانتان باز از شورای نگهبان انتقاد می کردید؟

آقای روحانی! درصورت تایید صلاحیت بستگانتان باز از شورای نگهبان انتقاد می کردید؟