مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-21سياسي

حسام الدین آشنا نقش دولت در توقف پخش زنده چند برنامه تلویزونی را تکذیب


دولت هیچ فشاری به جام جم نداشته و نامه من درباره «جهان آرا» هنوز در جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما مطرح نشده است - محمدحسین صوفی، دبیرشورای نظارت بر صدا و سیما نیز در پاسخ به اینکه گفته می شود برنامه جهان آرا با فشار دولت، بسته شد، به ایران گفت: این مسأله در شورای نظارت بر صدا و سیما مطرح نشده است، ضمن اینکه اساساً این موارد در شورا مطرح نمی شود.

وظیفه شورا نظارت بر برنامه های سازمان صدا و سیما، متناسب با قانون است، در این میان اگر شخصیت های حقیقی یا حقوقی از برنامه ای شکایت کنند، طی فرآیندی این شکایت بررسی می شود، یعنی از صدا و سیما سؤال می شود و مطابق پاسخ این سازمان، مسأله بررسی می شود.

او درعین حال گفت که درباره برنامه جهان آرا هنوز شکایتی نه از سوی دولت و نه از سوی نهاد یا شخصیت دیگری به این شورا واصل نشده است.

این اظهارات نشان می دهد هرگونه تغییری که در این برنامه های جنجال آفرین صورت گرفته است، ناشی از یک تصمیم داخلی در صدا و سیما است.

از این رو مظلوم نمایی اخیر دست اندرکاران این برنامه ها، بویژه جهان آرا را باید از زاویه دیگری بررسی کرد.

به تازگی محمدصادق کوشکی و نادر طالب زاده از چهره های سیاسی و فرهنگی مخالف دولت با حضور در برنامه جهان آرا به جای تحلیل و تفسیر، با ادبیاتی موهن به منتقدان حمله کردند که بازتاب منفی گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسام الدین آشنا نقش دولت در توقف پخش زنده چند برنامه تلویزونی را تکذیب

حسام الدین آشنا نقش دولت در توقف پخش زنده چند برنامه تلویزونی را تکذیب