مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:252020-01-21اقتصادي

آخرین خبرها از راه اندازی اوراق گام


مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه آخرین وضعیت راه اندازی اوراق گام را تشریح کرد و گفت: این اوراق احتمالا سال آینده راه اندازی می شود.

- غلامرضا ابوترابی در گفت گو با ایسنا، درمورد راه اندازی اوراق گام توضیح داد: دستورالعمل نهایی اوراق گام هنوز از سوی بانک مرکزی نیامده اما کارهای آن هم در بانک مرکزی و هم در سازمان بورس درحال انجام است و به زودی راه اندازی می شود.

وی درمورد زمان راه اندازی اوراق گام نیز گفت: فکر نمی کنم راه اندازی اوراق گام در سال جاری صورت بگیرد و احتمالا سال اینده راه اندازی می شود.

آخرین اخبار از راه اندازی طرح گام در این راستا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام- اوایل آذرماه با بیان اینکه اوراق گام نیز در این شورا تصویب شده است، گفته بود که اخیرا اوراق ودیعه به معنای سپرده و امانت در شورای فقهی بانک مرکزی طراحی شده زیرا در نشست سران سه قوه افراد به دنبال این بودند که بانک مرکزی برای مدیریت بازار پول این امکان را ایجاد کند که بتوان سیاست انقباضی در خصوص پول ایجاد کرد.

همچنین عبدالناصر همتی - رییس کل بانک مرکزی - چندی پیش اعلام کرد که طرح گام یکی از طرحهایی است که به زودی در این راستا راه اندازی می شود که دو ویژگی عمده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از راه اندازی اوراق گام

آخرین خبرها از راه اندازی اوراق گام