مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:202020-01-21سياسي

سکوت گمرک فرودگاه امام در خصوص ابهامات واردات یک شرکت قطعه ساز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، چند روز قبل مدیر عامل موسسه دیده بان شفافیت و عدالت در مکاتبه ای با میراشرفی رییس کل گمرک ایران تاکید کرد، - گمرک فرودگاه امام خمینی در خصوص ابهامات واردات یک شرکت قطعه ساز سکوت کرده و مشخص نیست با وجود اعلام نظر صریح یک مقام مسئول در گمرک سرنوشت این پرونده به چه شکل خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، چند روز قبل مدیر عامل موسسه دیده بان شفافیت و عدالت در مکاتبه ای با میراشرفی رییس کل گمرک ایران تاکید کرد، در پی کشف یک محموله لوازم یدکی در فرودگاه امام خمینی از یکی از شرکت های بزرگ (قطعه ساز) توسط دادستانی تهران و تشکیل پرونده قاچاق که این لوازم یدکی با اعلام برند های داخلی که در چین تولید شده، اما آرم شرکت خودروسازی داخلی روی آن حک شده ابهاماتی ایجاد شده است.

در ادامه این مکاتبه آمده، این اقدام به موجب بند رماده 122 قانون امور گمرکی موجب اغفال خریداران شده و ورود آن ممنوع و (طبق ماده 2 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز) مشمول قاچاق می گردد.

این درحالی است که گمرک ایران به جای اجرای وظیفه قانونی خود مبنی بر اعلام جرم قاچاق، با مکاتبات زائد آن را به وزارت (صنعت، معدن و تجارت) ارجاع می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت گمرک فرودگاه امام در خصوص ابهامات واردات یک شرکت قطعه ساز

سکوت گمرک فرودگاه امام در خصوص ابهامات واردات یک شرکت قطعه ساز