مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:102020-01-21اجتماعي

حکم رتبه بندی بیش از 13 هزار فرهنگی چهارمحال وبختیاری صادر شد


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: از مجموع 14 هزار و 611 نفر، برای 13 هزار و 800 نفر حکم رتبه بندی صادر شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: از مجموع 14 هزار و 611 نفر، برای 13 هزار و 800 نفر حکم رتبه بندی صادر شده است.

فرحناز قائدامینی، شامگاه گذشته 30 دی ماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با ضروری خواندن مشارکت و همکاری تمامی دستگاه ها و نهادها برای اجرای سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش، اظهار کرد: خواستار مشارکت بیش از پیش خانواده ها با مدارس در راستای این هدف هستیم.

وی به تشریح فعالیت های هسته گزینش پرداخت و گفت: همکاران شاغل در هسته گزینش، در سال جاری به بررسی صلاحیت دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان، نیروهای حق التدریس، شاغلان در مدارس غیر دولتی و افراد مشمول ماده 28 پرداختند.

قائدامینی ادامه داد: بر اساس آمار، 759 پرونده مربوط به دانشجویان ورودی دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت که 320 نفر جذب دانشگاه شدند، همچنین در بخش شاغلان مدارس غیردولتی 3 هزار و 585 پرونده بررسی شد، ضمن اینکه 213 نفر نیز از مستخدمان نهضت سوادآموزی و پیش دبستانی مورد ارزیابی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم رتبه بندی بیش از 13 هزار فرهنگی چهارمحال وبختیاری صادر شد

حکم رتبه بندی بیش از 13 هزار فرهنگی چهارمحال وبختیاری صادر شد