مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:002020-01-21اجتماعي

راه ارتباطی 78 روستای آذربایجان غربی مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن راه ارتباطی 78 روستای استان به دلیل بارش برف و کولاک خبر داد.

- ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارش برف از اواخر هفته گذشته آغاز شده و همچنان در استان تداوم دارد افزود: با وجود بارش برف و کولاک راه های اصلی و شریانی استان باز بوده و تردد جریان دارد و با تلاش راهداران برف روبی و بازگشایی محورهای ارتباطی شبانه روز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اولویت راهداران استان اطمینان از تداوم تردد در راه های اصلی و شریانی است افزود: روستاهای استان بیشتر در مناطق سخت گذر و کوهستانی استان قرار دارد که این امر موجب شده با بارش سنگین برف و مسدود شدن راه های ارتباطی بازگشایی این مسیرها با کندی مواجه شود.

شکری با بیان اینکه عوامل راهداری طی چند روز گذشته و پس از بارش برف با تلاش شبانه روزی راه های اصلی و فرعی استان را در چند نوبت برف روبی و نمک پاشی کرده اند اضافه کرد: هم اکنون راه دسترسی به 25 روستای ارومیه، 16 روستای مهاباد، 17 روستای پیرانشهر، 10 روستای سلماس، 9 روستای سردشت و یک روستای تکاب بسته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر هم اکنون 900 نفر از عوامل راهداری در 68 راهدارخانه های ثابت، سیار و استیجاری استان مستقر شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 78 روستای آذربایجان غربی مسدود است

راه ارتباطی 78 روستای آذربایجان غربی مسدود است