مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 19:402020-01-20بين الملل

نامزد نخست وزیری عراق به زودی معرفی می شود


با توجه به اجماع گروه های پارلمانی، به نظر می رسد نامزد نهایی نخست وزیری امشب یا فردا از سوی رییس جمهور به پارلمان معرفی شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، عضو ائتلاف الفتح عراق اظهار داشت، با توجه به اجماع گروه های پارلمانی، به نظر می رسد نامزد نهایی نخست وزیری امشب یا فردا از سوی رییس جمهور به پارلمان معرفی شود.

نسیم عبدالله در توضیح آخرین تلاش ها برای معرفی نامزد نخست وزیری در عراق گفت، به نظر می رسد گروه های سیاسی در پارلمان امشب نامزد هایی را برای نخست وزیری به رییس جمهوری معرفی کنند و رییس جمهور هم بر اساس وظایفی که دارد فردا یکی از این نامزد ها را به پارلمان معرفی نماید.

وی درباره هویت نامزد های مورد نظر گروه های سیاسی در پارلمان گفت، گروه های سیاسی، مردمی که در خیابان ها حاضر شدند و همچنین رییس جمهور، هر کدام برای خود دیدگاه هایی دارند، در نتیجه شخصی برای نخست وزیری معرفی خواهد شد که توافقی بر روی او وجود داشته باشد، به نظر می رسد این فرد از میان دو گزینه علی عبدالامیر العلاوی و علی الشکری خواهد بود.

نسیم عبدالله در پاسخ به اینکه اگر این بار هم نامزد معرفی شده، به هر دلیلی پذیرفته نشود، چه خواهد شد؟ گفت، گروه های سیاسی درباره نامزد ها به اجماع رسیده اند، بر خلاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد نخست وزیری عراق به زودی معرفی می شود

نامزد نخست وزیری عراق به زودی معرفی می شود