مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 19:182020-01-20سياسي

ضرب الاجل شورای ترافیک به شهرداری اهواز


فاضل عبیات روز دوشنبه در شورای ترافیک استان در محل استانداری خوزستان اظهار داشت: اجرای طرح جامع ترافیکی اهواز یکی از اولویت هایی است که باید اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری اهواز عنوان کرد: انجام مطالعات این طرح همانطور که از سوی شهرداری اهواز در مناطق کیانپارس و کیان آباد انجام شده، باید برای دیگر نقاطی که ضرورت دارد به صورت منطقه ای انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه اجرایی نشدن مصوبات شورای ترافیک باید از سوی شهرداری اهواز به صورت جدی دیده شود، گفت: در هر صورت شهروندان حق دارند که بدانند تصمیم گیرندگان و مدیران استان نسبت به مسائل شهروندان دغدغه مند هستند و بر همین اساس باید نسبت به پیگیری موضوعات ترافیکی از حساسیت بیشتری برخوردار باشیم.

عضو شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه آسیب شناسی مدیریت شهری اهواز در حوزه معاونت عمرانی استانداری آغاز شده، تصریح کرد: لازم است که به مسائل استان به صورت سیستماتیک نگاه شود و از نمایندگان دستگاه های اجرایی خواسته می شود از ارائه دفاع های غیرمستدل پرهیز کنند.

عبیات همچنین در بخش دیگری از این نشست به پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز اشاره کرد و گفت: این پروژه باید هرچه سریعتر در کمیته ها و زیرمجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل شورای ترافیک به شهرداری اهواز

ضرب الاجل شورای ترافیک به شهرداری اهواز