مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 19:182020-01-20سياسي

نواب صفوی آغازگر جریان مخالف حضور آمریکا در ایران بود


مهدی عبدخدایی دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید نواب صفوی و یارانش در مسجد قائمیه گنبدکاووس اظهار داشت: آن شهید والامقام در راه مبارزه با حضور آمریکا در ایران و توسط افرادی که پای این رژیم استعمارگر را به کشورمان باز کردند، در 64 سال پیش به شهادت رسید.

وی بابیان اینکه آمریکا، هر کشور و دولتی را که مزاحم چپاولگری اش شود و یا منافع او را به خطر بیندازد، از سر راه بر می دارد، گفت: سردار بزرگ سپاه اسلام یعنی حاج قاسم سلیمانی هم به خاطر اینکه یک تنه مقابل آمریکا و اهداف پلید او در منطقه ایستاد، توسط این کشور جنایتکار به شهادت رسید.

عبدخدایی اضافه کرد: امروز ترامپ رییس جمهوری آمریکا علنا می گوید که به دنبال غارت نفت کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه است و کشور عربستان را هم به گاو شیرده خود تبدیل کرده و صدها میلیارد دلار از او باج می گیرد.

وی با تشریح دو نوع مبارزه مثبت و منفی توسط کشورهای استعمارگر علیه کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی، گفت: در مبارزه مثبت، کشور استعمارگر با جنگ رو درو بر کشور مورد هدف سلطه پیدا کرده و او را مستعمره خود می کند و در ادامه، عوامل خود را روی کار می آورد.

همرزم شهید نواب صفوی ادامه داد: اما در مبارزه منفی، فرد یا کشور استعمارگر از طریق گفتاری و یا تحریم کردن (بایکوت کردن) در حوزه های مختلف سیاسی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواب صفوی آغازگر جریان مخالف حضور آمریکا در ایران بود

نواب صفوی آغازگر جریان مخالف حضور آمریکا در ایران بود