مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 18:102020-01-20اقتصادي

130 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب تخصیص یافت


امسال برای تکمیل سد نرماب 130 میلیارد تومان تخصیص یافت و امید داریم تا اردیبهشت 1399 مخزن این سد آماده بهره برداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گالیکش هادی حق شناس عصر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور برخی از  مدیران کل دستگاه اجرایی استان گلستان اظهار کرد: وظیفه دولت تامین زیرساخت های مردم است اما در دهه های اخیر تنوع مصرفی مردم بالا رفته و دولت و نظام منطبق با اعتبارات و منابع خود می تواند این زیرساخت ها را تامین کند.

وی تصریح کرد: امید داریم با حضور برخی از مدیران کل دستگاه اجرایی در این جلسه و مطرح شدن مشکلات و مسائل شهرستان گالیکش بتوانیم بخش عمده ای از این مشکلات را با تفاهم و همکاری یکدیگر رفع کنیم.

استاندار گلستان از تخصیص منابع مالی جدید به سد نرماب خبر داد و گفت: امسال 130 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب تخصیص یافت و امید داریم با تخصیص این منابع مخزن سد تا اردیبهشت سال 1399 به بهره برداری رسیده و آبگیری شود.

1500 میلیارد تومان در دهه فجر در گلستان سرمایه گذاری می شود/ تولید و درآمد 4 هزار میلیارد تومانی برنج در استان  گلستان وی از کلنگ زنی و افتتاح بسیاری از پروژه های در دهه فجر خبر داد و افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه دشمن امسال در دهه فجر یک هزار و 500 میلیارد تومان برای افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب تخصیص یافت

130 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب تخصیص یافت