مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:472020-01-20اقتصادي

250 هکتار به سطح گلخانه های پیشوا افزوده می شود


حسین عباسی روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات گلخانه داران پیشوایی که با حضور مدیر امور شعب بانک کشاورزی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شهرستان پیشوا با بیش از یک هزار و 400 هکتار گلخانه تولید سبزی و صیفی و گل شاخه بریده، قطب تولید محصولات گلخانه ای استان تهران محسوب می شود.

وی گفت: توسعه کشت گلخانه ای، مهمترین سیاست وزارت جهاد کشاورزی در حوزه اقتصاد مقاومتی است چرا که با استفاده از این نوع کشت، مصرف آب مدیریت می شود، مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی به سادگی انجام شده و علاوه بر افزایش تولید، فرصت های شغلی پایداری نسبت به کشاورزی در فضای آزاد ایجاد می گردد.

فرماندار پیشوا با اشاره به تعهد افزایش 250 هکتار سطح گلخانه ها در شهرستان پیشوا گفت: روان سازی سازوکار پرداخت تسهیلات به گلخانه داران پیشوا می تواند مسئولان را در دست یابی به تعهدات افزایش سطح گلخانه های پاکدشت موفق کند.

وی گفت: هر چند که بانک کشاورزی در سال های گذشته همکاری بسیار خوبی در ارائه تسهیلات به گلخانه داران پیشوا داشته ولی لازم است تابخشی از منابع و اعتبارات شهرستان به سمت این بانک هدایت شود تا در نهایت به چرخه اقتصاد منطقه که مبتنی بر کشاورزی است، بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هکتار به سطح گلخانه های پیشوا افزوده می شود

250 هکتار به سطح گلخانه های پیشوا افزوده می شود