مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:172020-01-20سياسي

بلوار اصلی و ساختمانی آتش نشانی فرون آباد به نام سپهبد سلیمانی نامگذاری شد


کوروش میرزایی روز دوشنبه در جلسه شورای نام گذاری معابر شهر فرون آباد که در محل شهرداری این شهر برگزار شد اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست چرا که این امر باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

وی گفت: در جریان تشییع و تدفین سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم ایران اسلامی عشق و ارادت خود را به این سردار رشید اسلام با حضور میلیونی خود به اثبات رسانده و ثابت کردند که ملت قدردان ایران هیچگاه رشادت و از خودگذشتی این شهید سرافراز را فراموش نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری فرون آباد با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره رشادت های سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، نام بلوار اصلی و ساختمان جدیدالتأسیس این شهر را به نام حاج قاسم سلیمانی مزین کرد و به زودی نماد این شهید احداث و رونمایی می شود.

میرزایی گفت: علاوه بر این، به منظور تقدیر از ایثار تمامی کسانی که در راه مبارزه با گروه های تروریستی تکفیری داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، بلوار جدیدالتأسیس 35 متری فرون آباد به اسم شهدای مدافع حرم نام گذاری شد.

دشمنان کینه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکا که هیچ گاه رشادت و قدرت سردار قاسم سلیمانی را تاب نیاوردند در بامداد جمعه 13 دی 1398 خورشیدی با حمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار اصلی و ساختمانی آتش نشانی فرون آباد به نام سپهبد سلیمانی نامگذاری شد

بلوار اصلی و ساختمانی آتش نشانی فرون آباد به نام سپهبد سلیمانی نامگذاری شد