مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:172020-01-20اقتصادي

مالکان عرصه مسکن مهر در پردیس وام جعاله دریافت می کنند


حسن حضرتی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور تسهیل خرید عرصه برای مهر نشینان پردیس، مقرر شد از سوی بانک مسکن به مالکان متقاضی 20 میلیون تومان وام جعاله پرداخت شود.

وی با بیان شرایط اعطای وام به مالکان عرصه اظهار داشت: وام جعاله به استناد مجوز صادره از سوی مدیریت شعب بانک مسکن شرق استان تهران با خرید اوراق از بانک مسکن به مالکان عرصه پرداخت می شود.

مدیر واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس با اشاره به شرایط دریافت و بازپرداخت وام اظهار داشت: متقاضیان وام دریافتی را طی 5 سال با سود 17 و نیم درصد و اقساط 500 هزار تومان در ماه دریافت و در زمان تعیین شده باز پس خواهند داد.

حضرتی گفت: اولویت دریافت این وام با خریداران نقدی عرصه است و بر اساس اعلام بانک، مالکان متقاضی موظف به خرید یک میلیون تومان اوراق از بانک مسکن و دو ضامن معتبر برای دریافت وام جعاله هستند.

وی گفت: متقاضیان با مراجعه به واحد عرصه که در محل کارگزاری مسکن مهر در خیابان فروردین جنوبی مراحل اداری مربوط به دریافت وام را که شامل بررسی اسناد عرصه و اعیان مالک، تکمیل مدارک و تشکیل پرونده است را انجام داده و متقاضیان دارنده کارت قسط مسکن را به بانک مسکن معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان عرصه مسکن مهر در پردیس وام جعاله دریافت می کنند

مالکان عرصه مسکن مهر در پردیس وام جعاله دریافت می کنند