مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 15:062020-01-20سياسي

سیاست گذاری، اجرا و نظارت از اهداف شوراهای آموزش و پرورش


شوراهای آموزش و پرورش سه اصل اساسی سیاست گذاری ، اجرا و نظارت را دنبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش سراسری شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها ومناطق این استان باحضور استاندار، فرمانداران ، بخشداران ، ائمه جمعه و دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان ها در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره سه اصفهان گفت: کاهش تمرکز، تحقق مشارکت مردم، نظارت مردم، عدالت آموزشی، مشارکت دستگاه ها و سازمان ها وگسترش فضاهای آموزشی از مهمترین اهداف این شوراها است.

محمد اعتدادی ، قانون شوراهای آموزش و پرورش را شامل 22 ماده 21 تبصره و هشت بند در زمینه ارتقاء کیفیت آموزشی دانست و افزود : پارسال با برگزاری 331 نشست شورای آموزش وپرورش در این استان با دوهزارو 39 مصوبه تشکیل شد که از این مصوبات 90 درصد آن اجرا شده که در نوع خود قابل توجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، بیشترین سهم مصوبات اجرایی را مربوط به مصوبات آموزشی ، پرورشی ، عمرانی ، رفاهی ، خدماتی و مالی دانست و گفت: امروز در این نشست از خدمات 531 عضو 36 شورای استان اصفهان قدردانی می شود.

محمد اعتدادی تأکید کرد : با تصویب شورای آموزش و پرورش نگاه فرابخشی به دستگاه عظیم آموزش و پرورش صورت گرفته بطوریکه مجموعه آموزش و پرورش هیچ گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست گذاری، اجرا و نظارت از اهداف شوراهای آموزش و پرورش

سیاست گذاری، اجرا و نظارت از اهداف شوراهای آموزش و پرورش