مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 14:452020-01-20سياسي

دشمنان نقش سردار قاآنی در جبهه مقاومت را درک خواهند کرد


به فضل الهی دشمنان نقش فرمانده جدید نیروی قدس سپاه را در جبهه مقاومت و مقابله با توطئه های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه درک خواهند کرد.

- ، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی قدس سپاه که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشور برگزار شد، افزود: امروز پرچم نیروی قدس به کسی سپرده شده است که 40 سال هم دوش و همرزم سردار شهید سلیمانی بوده و حتی یک لحظه هم جبهه را ترک نکرده است.

وی گفت: سردار قاآنی در رزمندگی و دلاوری، تبعیت از ولایت و عشق به شهادت همان حاج قاسم عزیز ماست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: آمریکا با ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، سر لوله تفنگ خود را روی شقیقه خود گذاشت و این تفنگ قطعاً شلیک خواهد کرد.

وی گفت: به فضل الهی دشمنان نقش سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه و ادامه دهنده راه حاج قاسم را در جبهه مقاومت و مقابله با توطئه های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه درک خواهند کرد.

سردار نقدی گفت: دشمن کور خوانده است و تصور می کند با ترور سردار سلیمانی می تواند در جبهه مقاومت خللی ایجاد کند همانگونه که تصور می کرد بعد از امام راحل (ره) نظام و انقلاب قادر به ادامه مسیر خود نیست اما با جانشینی رهبر معظم انقلاب متوجه غلط بودن تصور خود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نقش سردار قاآنی در جبهه مقاومت را درک خواهند کرد

دشمنان نقش سردار قاآنی در جبهه مقاومت را درک خواهند کرد