مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 14:302020-01-20پزشكي

وفور دارو در کشور/راهکار وزارت بهداشت برای تامین داروهای MPS


رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه دارو به وفور در کشور وجود دارد، گفت: از طریق اتخاذ راهکارها و روش هایی و با دورزدن تحریم ها در حال تامین داروهای بیماران MPS هستیم.

- رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه دارو به وفور در کشور وجود دارد، گفت: از طریق اتخاذ راهکارها و روش هایی و با دورزدن تحریم ها در حال تامین داروهای بیماران MPS هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز در حاشیه سومین یادواره شهدا و ایثارگران حوزه دارویی کشور با حضور در جمع خبرنگاران درباره کمبودهای دارویی بیماران خاص گفت: در حال حاضر از نظر آمریکایی ها همه داروها تحریم هستند.

آن ها تا هر کجا که دستشان برسد اجازه نمی دهند که دارو به مردم ایران برسد اما ما تاکنون اجازه نداده ایم که کمبودی در زمینه داروهای بیماران خاص و .

به وجود بیاید.

وی افزود: باید توجه کرد که توانمندی حوزه داروسازی کشور از تجارت و واردات گرفته تا تولید و توزیع دارو بالاتر از این است که دشمنان بتوانند ما را در این حوزه با مشکل مواجه کنند.

تاکید می کنم که از نظر آمریکا هر دارویی که بتواند کشور ما را با مشکل مواجه کند در قالب تحریم هایی که بر خلاف ادعای دروغ شان که می گویند دارو تحریم نیست قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفور دارو در کشور/راهکار وزارت بهداشت برای تامین داروهای MPS

وفور دارو در کشور/راهکار وزارت بهداشت برای تامین داروهای MPS