مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 14:052020-01-20اقتصادي

ابلاغ بسته حمایت از تولید سازمان ملی استاندارد


مدیر کل دفتر ارزیابی کیفی کالا های صادرات و واردات سازمان ملی استاندارد : این سازمان برای حمایت از تولید داخل، بسته حمایتی را تنظیم و ابلاغ کرده است.

- ، مدیر کل دفتر ارزیابی کیفی کالا های صادرات و واردات سازمان ملی استاندارد گفت: این سازمان برای حمایت از تولید داخل، بسته حمایتی را تنظیم و ابلاغ کرده است.

تقی تقی پور در همایش استاندارد کیفیت صادرات که در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد افزود: بر اساس یکی از بند های این بسته حمایتی، تولیدکنندگان می توانند تجهیزات مورد نیازشان را با کمترین مشکل به کشور وارد کنند.

وی اضافه کرد: چنانچه تولیدکننده پیش تر کالایی وارد کرده باشد و در مرحله بعد بخواهد آن کالا را با همان نشان تجاری وارد کند، اما به اسناد آن دسترسی نداشته باشد، می تواند با ارجاع به سابقه واردات قبلی، آن را وارد کند.

تقی پور گفت: سازمان ملی استاندارد یگانه مرجعی است که موضوع ایمنی و سلامت مصرف کنندگان و آحاد جامعه را بر عهده دارد و این موضوع برای همه مصرف کنندگان کالای ایرانی در داخل کشور و بازار های هدف صدق می کند و اگر الزام وجود دارد تا کالا های صادراتی استاندارد را داشته باشند، به دلیل تعهدی است، که به مصرف کنندگان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بسته حمایت از تولید سازمان ملی استاندارد

ابلاغ بسته حمایت از تولید سازمان ملی استاندارد