مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:352020-01-20اقتصادي

افزایش 113 درصدی خروج آب از سدهای استان در سال جاری


مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: خروجی آب از سدهای استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 113 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیامرث حاجی زاده ظهر امروز در حاشیه نشست شورای آب و برق استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو سال اخیر این شورا توانسته است مرجع حل بسیاری از مشکلات باشد.

وی افزود: امروز در این شورا چندین مسئله مطرح شد که از جمله این مسائل می توان به نیروگاه تولید برق اشاره کرد که سه واحد آن وارد مدار شدند و سه واحد دیگر آن برای تأمین برق باید وارد مدار شود.

وی افزود: ایمنی واحدهای تجاری و بازارچه های استان در حوزه برق و گاز دیگر مسئله مطرح شده بود که کمیته ای متشکل از ادارات مربوطه برای رسیدگی به این حوزه نیز تشکیل خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: پروژه آب رسانی بخش شمال شرقی استان به دلیل تحریم ها مرتفع نشده است و مجبور به اجرای برخی پروژه های کوتاه مدت شدیم.

حاجی زاده تصریح کرد: طبق گزارش هواشناسی بارندگی در سال گذشته استثنایی بوده است و بارندگی ها امسال نسبت به سال گذشته کمتر خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: خروجی آب از سدهای استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 113 درصد افزایش داشته است که باید امسال مدیریت بهتر و بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 113 درصدی خروج آب از سدهای استان در سال جاری

افزایش 113 درصدی خروج آب از سدهای استان در سال جاری