مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:302020-01-20پزشكي

3 قدم برای دور شدن از سرطان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اگرچه یک رژیم غذایی خاص و ضد سرطان که بدن را در برابر سرطان ها حفظ کند وجود ندارد، اما رعایت رژیم غذایی متوازن و حاوی میزان مطلوبی از غلات، - در این مطلب به برخی از تغییرات ضروری اشاره کرده ایم که مطابق با رژیم های غذایی ضد سرطان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اگرچه یک رژیم غذایی خاص و ضد سرطان که بدن را در برابر سرطان ها حفظ کند وجود ندارد، اما رعایت رژیم غذایی متوازن و حاوی میزان مطلوبی از غلات، میوه ها و سبزیجات می تواند در طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان را برطرف کند.

در عین حال خودداری از قرار گرفتن در معرض مواد سمی، دوری کردن از شرایط استرس زا، عدم استعمال سیگار و مواد الکلی از فاکتور های دخیل در پیشگیری از سرطان هستند.

در ادامه به برخی از تغییرات ضروری اشاره کرده ایم که مطابق با رژیم های غذایی ضد سرطان است:دوری کردن از مواد سمی: اولین گام در راستای حفظ بدن از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد، جلوگیری از ورود مواد سمی به بدن است.

برای مثال مصرف مواد غذایی که در ظروف پلاستیکی گرم شده باشند می تواند در عملکرد سیستم عصبی و غدد درون ریز اختلال ایجاد کند.

همچنین در مورد مصرف دارو های غیرنسخه ای محتاط باشید و از مصرف زیاد آن ها به دلیل خطر آسیب دیدن کبد خودداری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 قدم برای دور شدن از سرطان

3 قدم برای دور شدن از سرطان