مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:002020-01-20بين الملل

خط دهی رسانه های آمریکایی و سعودی در عراق برای آشوب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که گفته می شود، امروز (دوشنبه)، آخرین مهلت تظاهرات کنندگان به برهم صالح رییس جمهور عراق برای معرفی نخست وزیر جدید عراق، - در آستانه تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی در عراق، رسانه های آمریکایی-سعودی در حال خط دهی برای تبدیل اعتراض به اغتشاش در عراق هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که گفته می شود، امروز (دوشنبه)، آخرین مهلت تظاهرات کنندگان به برهم صالح رییس جمهور عراق برای معرفی نخست وزیر جدید عراق، به پایان می رسد و موج جدیدی از اعتراضات خیابانی در عراق آغاز خواهد شد، برخی رسانه های سعودی و آمریکایی، همچنان در قالب جنگ نرم در حال تحریک معترضان و بزرگنمایی اعتراض ها، با هدف تحقق خرابکاری عناصر نفوذی هستند.

به عنوان مثال پایگاه خبری شبکه آمریکایی الحره امروز طی یادداشتی با تیتر تیک تاک ساعت.

تاکتیک های موردانتظار تظاهرات کنندگان در عراق با اراده ضعیف ایران بار دیگر بر روی پروژه ایران ستیزی واشنگتن در ناآرامی های اخیر عراق متمرکز شد و با جهت دهی به اعتراضات خیابانی، اقدامات خرابکارانه جدید در عراق را پیش بینی کرد.

در این گزارش با اشاره به پایان مهلت معترضان به مقامات سیاسی عراق برای پاسخگویی به مطالبات آنها، آمده است: با پایان مهلت معترضان عراقی به مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط دهی رسانه های آمریکایی و سعودی در عراق برای آشوب

خط دهی رسانه های آمریکایی و سعودی در عراق برای آشوب