مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:402020-01-20پزشكي

آلودگی شیر و لبنیات به سم آفلاتوکسین صحت ندارد


انجمن علمی ایمنی زیستی در اطلاعیه ای موضوع آلودگی شیر و لبنیات به سم آفلاتوکسین را رد و اعلام کرد: سطح مجاز آفلاتوکسین در کشور از استانداردهای بسیار معتبری پیروی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در اطلاعیه انجمن ایمنی زیستی آمده است: شایعه آلودگی شیر و لبنیات به سم آفلاتوکسین، که متاسفانه باز هم مانند شایعات مربوط به ذرت های آلوده یا زیان محصولات تراریخته مطرح شده، موجی از نگرانی را در میان مردم به وجود آورده است.

حتی با وجود تکذیب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان ملی استاندارد باز هم این نگرانی ها به ویژه در فضای مجازی ادامه دارد و افرادی که امنیت روانی مردم را هدف قرار داده اند به آن دامن می زنند.

انجمن علمی ایمنی زیستی ایران که انجمنی علمی، مستقل و غیر وابسته به دولت یا جناح های سیاسی کشور است و اعضای آن متشکل از متخصصان تغذیه، صنایع غذایی، کشاورزی، پزشکی، بیوتکنولوژی، محیط زیست، ژنتیک، ارگانیک، ایمنی زیستی و بهداشت از سراسر کشور هستند، تمامی تحولات در حوزه سلامت غذا و موضوعات مرتبط با سلامت مردم را به دقت تحت نظر داشته و با اطلاعات دقیق علمی به مردم آگاهی رسانی می کند.

این انجمن با توجه به بررسی های دقیق علمی و مطالعات گسترده اعلام می کند که جای هیچگونه نگرانی در مورد استفاده از شیرهای پاستوریزه و بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی شیر و لبنیات به سم آفلاتوکسین صحت ندارد

آلودگی شیر و لبنیات به سم آفلاتوکسین صحت ندارد