مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:062020-01-20اقتصادي

بازسازی 850 متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در مشیریه


مرتضی براری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات نوسازی و بازسازی شبکه به دلیل وضعیت غیر استاندارد و غیر مجاز بودن تاسیسات آب در محدوده انتهای شهرک کاروان و نارضایتی ساکنان منطقه از شرایط آبرسانی و مشکلات بهره برداری در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم عملیات حفاری و لوله گذاری در خیابان بیست متری نخلی، به طول 185متر، با لوله به قطر 200 میلی متر و خیابان شورای جنوبی، با لوله 150 میلی متری به طول 221 متر از جنس چدن داکتیل اجرا شد.

وی بالا بودن حوادث شبکه و انشعاب های آب را از دیگر دلایل اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در ادامه این عملیات اجرایی، 442 متر لوله گذاری به قطر 100 میلی متر در پنج کوچه محله شورای جنوبی (شهرک کاروان) انجام شد و پس از پایان لوله گذاری، مرمت، بتن ریزی و آسفالت نوارهای حفاری به طول 848 متر صورت گرفت.

مدیر ناحیه یک (17شهریور) آبفای منطقه6 تهران با اشاره به بازسازی 110 انشعاب آب هم زمان با انجام این عملیات عمرانی گفت: از این تعداد انشعاب، نزدیک به 30 انشعاب سال ها بود به دلیل غیر استاندارد بودن شبکه و مشکلات بهره برداری، امکان تبدیل به انشعاب مجاز را نداشتند که پس از نوسازی و اجرای تاسیسات شبکه در این محدوده، با سیر مراحل قانونی به مجاز تبدیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 850 متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در مشیریه

بازسازی 850 متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در مشیریه