مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:302020-01-20سياسي

بهانه دست دشمن ندهیم، وحدت ملی حفظ می شود


رییس شورای اصلاح طلبان استان قزوین با اشاره به اینکه باید طوری عمل کنیم که بهانه به دست دشمن ندهیم، گفت: برای ایجاد وحدت ملی در کشور باید مراقب باشیم که خودمان به این موضوع ضربه نزنیم، - ایسنا/قزوین رییس شورای اصلاح طلبان استان قزوین با اشاره به اینکه باید طوری عمل کنیم که بهانه به دست دشمن ندهیم، گفت: برای ایجاد وحدت ملی در کشور باید مراقب باشیم که خودمان به این موضوع ضربه نزنیم، کسانی که مسئولیت دارند سعه صدر داشته باشند و برای ایجاد وحدت بدانند چه کار باید انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر قوامی، رییس شورای اصلاح طلبان استان قزوین در گفتگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت ادامه مقاومت اظهار کرد: راه مقاومت همان راهی است که سپاه پاسداران در حال ادامه آن است و رهبری بر آن تأکید دارد.

وی افزود: مقاومت یک دستور الهی است و ما باید در همه امور مقاومت و استقامت داشته باشیم، این دستور دین و قرآن است که در مقابل حوادث و گرفتاری ها، مواجهه با دشمن مقاومت داشته باشیم.

حجت الاسلام قوامی با اشاره به مؤلفه های ایجاد وحدت تصریح کرد: برای ایجاد وحدت ملی در کشور باید مراقب باشیم که خودمان به این موضوع ضربه نزنیم، کسانی که مسئولیت دارند سعه صدر داشته باشند و برای ایجاد وحدت بدانند چه کار باید انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه دست دشمن ندهیم، وحدت ملی حفظ می شود

بهانه دست دشمن ندهیم، وحدت ملی حفظ می شود