مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:302020-01-20سياسي

شناسایی و تخریب 8 آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون


رییس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان از شناسایی و تخریب 8 آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی غلامعلی نژاد، رییس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تخریب سازه های غیرمجاز در حریم رودخانه کارون اظهار کرد:  علی غلامعلی نژاد رییس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان، اظهار کرد: با همکاری پرسنل امور آب مرکز، علی رغم تمامی تنش ها و درگیری ها، تعداد 8 آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز واقع در اهواز تخریب شدند.

وی افزود: این سازه ها که بدون اخذ هیچ گونه مجوزی در بستر رودخانه کارون مشغول فعالیت بودند، تخریب و مورد قلع و قمع قرار گرفتند.

رییس اداره حریم بانی سازمان آب و برق گفت: هرگونه دخل و تصرف در حریم رودخانه ها جرم بوده و طبق احکام اسلام به عنوان منابع ملی و بیت المال محسوب می شوند.

ما نیز به عنوان نماینده قانون، وظیفه اجرا قوانین را برعهده داریم که در صورت مشاهده و یا اطلاع از ساخت و ساز در بستر کارون و یا هر رودخانه دیگر در خوزستان پس از طی روند قضایی آن اقدام به تخریب سازه غیر قانونی می کنیم.

در حالی این مسؤول سازمان آب و برق صحبت از تخریب سازه های غیرمجاز در حریم رودخانه های خوزستان کرده که پیشتر استاندار خوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و تخریب 8 آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون

شناسایی و تخریب 8 آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون