مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:302020-01-20سياسي

تلاوت و تفسیر قرآن در هیئت های مذهبی رونق یابد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خواستار برگزاری شب های خاطره انقلاب و دفاع مقدس در هیئت های مذهبی شد و گفت: رونق بیشتر تلاوت و تفسیر قرآن باید در هیئت ها دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضایی صبح دوشنبه در کارگروه قرآن، هیأت های مذهبی و تشکل های دینی دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام موسی بن جعفر (ع) اشاره دارند که شخصی از قم مردم را به حق دعوت می کند که مردمی به صلابت پاره های آهن که از جنگ نمی ترسند دور او جمع می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امروزه با تأمل در حوادث انقلاب و سختی های در مسیر جبهه مقاومت و صلابت مردم انقلابی درمی یابیم که یکی از مصداق های این روایت حضرت امام (ره) و ملت انقلابی ایران هستند.

رضایی ادامه داد: ما ملت انقلابی ایران بعد از جنگ جهانی دوم برای اولین بار با موشک باران عین الاسد ضربه سختی به استکبار وارد کردیم.

هدف از انقلاب تمدن سازی اسلامی بود وی با اشاره به اینکه هدف از انقلاب تمدن سازی اسلامی بود، افزود: امام (ره) و مقام معظم رهبری هیچگاه به این تمدن سازی در داخل یک مرزهای جغرافیایی مشخص نمی اندیشیدند و امروزه نیز فرهنگ انقلاب به خارج از مرزهای ایران گسترش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاوت و تفسیر قرآن در هیئت های مذهبی رونق یابد

تلاوت و تفسیر قرآن در هیئت های مذهبی رونق یابد