مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:552020-01-20سياسي

تایید «خطای انسانی» در سقوط هواپیمای اوکراینی / سقوط بر اثر حمله سایبری منتفی است


طبق بررسی ها و گزارش مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح خطای انسانی در سقوط هواپیمای اوکراینی اثبات شد و علت سقوط بر اثر حمله سایبری منتفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری در توضیح نشست روز یکشنبه، 29 دی ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به بررسی سانحه سقوط هواپیمای بویینگ 737 خط هواپیمایی اکراین، گفت: رییس کمیته ویژه بررسی ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانشین فرمانده کل ارتش، رییس هواپیمای کشوری و مدیر فرودگاه بین المللی امام (ره) در جلسه کمیسیون حضور یافتند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان مذکور هر یک گزارش هایی از بررسی های انجام شده خود درباره سانحه سقوط هواپیمای اکراینی ارائه دادند.

نمایندگان حاضر در این جلسه نیز همه سئوالات و ابهاماتی که درباره سقوط هواپیمای اکراینی وجود داشت، مطرح کردند و این مسئولان هم به صورت کارشناسی شده و با دقت کامل به این سئوالات پاسخ دادند.

وی افزود: ابهام در خصوص احتمال جنگ الکترونیک و هجوم سایبری در این حادثه به عنوان یکی از مباحث مطرح شد که تقریباً تا الان این موضوع منتفی است مگر آنکه در آینده اطلاعاتی در این راستا بدست آید و اثبات شود که حملات و خرابکاری سایبری وجود داشته است اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید «خطای انسانی» در سقوط هواپیمای اوکراینی / سقوط بر اثر حمله سایبری منتفی است

تایید «خطای انسانی» در سقوط هواپیمای اوکراینی / سقوط بر اثر حمله سایبری منتفی است