مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:502020-01-20اقتصادي

دانشجویان فنی و حرفه ای بوشهر با معضل بیکاری روبرو نیستند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: دانشجویان فنی و حرفه ای بوشهر با معضل بیکاری روبرو نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر منصوری نسب صبح یکشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای ایجاد و گسترش شرکت های تعاونی و همفکری و همکاری های آموزشی منعقد شد.

وی اضافه کرد: هدف از این تفاهم نامه توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برطرف کردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر تصریح کرد: با توانمند ساختن دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای می توان بسترهای اشتغال مولد را برای آنان فراهم کرد.

منصوری نسب، با اشاره به رشته های دانشکده های فنی و حرفه ای الزهرا (س) و امام خامنه ای با 23 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و تعامل و نگاه به جوانان، بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی آموزش های عالی فنی و حرفه ای در کشور، رسالت اصلی آموزش مهارت های مورد نیاز بازار کار و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی برعهده داشته و نقش بسزایی در توسعه پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان فنی و حرفه ای بوشهر با معضل بیکاری روبرو نیستند

دانشجویان فنی و حرفه ای بوشهر با معضل بیکاری روبرو نیستند