مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:452020-01-20سياسي

سردار قصری: شرایط نگاه علمی به امنیت اقتصادی در کشور فراهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قصری، روز دوشنبه در جلسه تشریح اهداف اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید، - رییس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا، گفت: شرایط نگاه علمی به امنیت اقتصادی در کشور فراهم است تا باعث رونق تولید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قصری، روز دوشنبه در جلسه تشریح اهداف اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید، اظهار کرد: این همایش یک نقطه آغازی برای اقدامات چند سال آینده است و داریم اعلام می کنیم که شرایط نگاه علمی به امنیت اقتصادی فراهم است تا باعث رونق تولید شود.

وی گفت: امیدواریم در چند سال آینده یک رابطه بین علم و امنیت داشته باشیم و این افق یک افق بلند مدت است، اما خب باید یک الزامات برای این افق اندیشیده شود تا منجر به قوانین و تصریح قوانین شود.

قصری ادامه داد: منظور ما از امنیت اطمینان دادن به سرمایه گذار است.

وی خاطرنشان کرد: همایش فردا یک همایش مقاله پایه نیست و البته یک اعلام برنامه برای تشویق افراد برای حضور در این حوزه بوده است.

دبیر علمی اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید گفت: در این همایش از خبرگان علمی، خبرگان اقتصادی و خبرگان انتظامی دعوت به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قصری: شرایط نگاه علمی به امنیت اقتصادی در کشور فراهم است

سردار قصری: شرایط نگاه علمی به امنیت اقتصادی در کشور فراهم است