مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:402020-01-20بين الملل

احتمال ارائه معامله قرن پیش از انتخابات رژیم غاصب


رییس جمهور آمریکا می کوشد معامله قرن را قبل از برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی ارائه کند - به نقل از روسیا الیوم، کانال 13 اسراییل به نقل از مسئولان آگاه اعلام کرد: دونالد ترامپ روز های آینده در مورد ارائه طرح صلح آمریکایی معروف به ”معامله قرن“، قبل از انتخابات اسراییل تصمیم گیری خواهد کرد.

این کانال اسراییلی از رایزنی های گسترده در روز های اخیر بین اعضای ”کادر طرح صلح“ وابسته به کاخ سفید درباره ارائه معامله قرن قبل از انتخابات اسراییل و تاثیری که این اقدام بر نتایج آن خواهد داشت خبر داد.

مسئولان آگاه از قضیه می گویند تصمیم ترامپ از چند عامل تاثیر خواهد پذیرفت: تحولات در روند محاکمه او ظرف روز های آینده در کنگره و نشست های او و جارد کوشنر مشاور ارشد با سران کشور های جهان به ویژه مقامات عربی روز سه شنبه در کنفرانس اقتصادی داووس و آنچه که آن ها درباره این طرح از ترامپ خواهند شنید.

این تصمیم از نتایج اجلاسی که قرار است کوشنر در این هفته با نتانیاهو و گانتس در شهر قدس برگزار کند نیز تاثیر خواهد پذیرفت، زیرا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل با ارائه معامله قرن تا پیش از انتخابات موافق است، اما بنی گانتس رقیب او این کار را دخالت در روند طبیعی انتخابات می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ارائه معامله قرن پیش از انتخابات رژیم غاصب

احتمال ارائه معامله قرن پیش از انتخابات رژیم غاصب