مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:402020-01-20سياسي

روایتی دیده نشده از استادُ الفقها و المجتهدین در مستند «آیت الله»


مستند «آیت الله» با محوریت زندگی و زمانه سید ابوالقاسم موسوی خویی از تأثیرگذارترین و پُرمقلدترین مراجع تقلید شیعه به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدمصطفی موسوی تبار آماده نمایش شد.

- مستند آیت الله با محوریت زندگی و زمانه سید ابوالقاسم موسوی خویی از تأثیرگذارترین و پُرمقلدترین مراجع تقلید شیعه به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدمصطفی موسوی تبار آماده نمایش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه عهد، آیت الله سیدابوالقاسم خویی استاد اکثر مراجع تقلید امروز جهان تشیع به شمار می رود، به گونه ای که بین فقها و مراجع تقلید شیعه از او با عنوان (استادُ الفقها و المجتهدین) یاد می شود و بسیاری از مراجع تقلید ایران از جمله آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب، آیت الله وحید خراسانی، آیت الله مکارم شیرازی و .

در محضر درس او حاضر بوده اند و در مستند آیت الله برای اولین بار وجوه دیده نشده از زندگی و زمانه آیت الله خویی به تصویر کشیده شده است.

این مستند جنبه های گوناگونی از شخصیت این عالم بزرگ شیعی را از دوران کودکی و مشقِ دروس حوزه تا ایام جوانی و تربیت شاگردان به تصویر می کشد و در بخشی از آن به رابطه ایشان با حضرت امام (ره)، ملاقات با فرح پهلوی، دیدار با صدام در کاخ او، شهادت پسران ایشان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی دیده نشده از استادُ الفقها و المجتهدین در مستند «آیت الله»

روایتی دیده نشده از استادُ الفقها و المجتهدین در مستند «آیت الله»