مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:252020-01-20اقتصادي

مهلت ارسال آثار به مسابقه ساخت کلیپ 100 ثانیه ای کوی دلبران تمدید شد


معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه ساخت کلیپ 100 ثانیه ای کوی دلبران خبر داد و گفت: دانشجویان می توانند آثار خود را تا پایان اسفندماه به جهاد دانشگاهی استان ارسال کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه ساخت کلیپ 100 ثانیه ای کوی دلبران خبر داد و گفت: دانشجویان می توانند آثار خود را تا پایان اسفندماه به جهاد دانشگاهی استان ارسال کنند.

احد حاجی بلند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوعات این جشنواره، اظهار کرد: اماکن و جاذبه های تبریز، انواع گردشگری قابل اجرا در تبریز، مسیرهای پیاده گردش تبریز، فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، میراث ملموس و ناملموس تبریز، گردشگری و رونق تولید و موضوعات آزاد در حوزه گردشگری از جمله موضوعات این جشنواره است.

وی با بیان این که به آثار برگزیده نیز جوایزی اهدا خواهد شد، گفت: زمان ارسال آثار به مسابقه تا پایان اسفندماه سال 98، تمدید شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دانشجویان می توانند آثار خود را به آدرس دانشگاه تبریز، ساختمان جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی، مرکز گردشگری سهند تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به مسابقه ساخت کلیپ 100 ثانیه ای کوی دلبران تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مسابقه ساخت کلیپ 100 ثانیه ای کوی دلبران تمدید شد