مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:002020-01-20پزشكي

شفاف سازی در پیشگیری از بروز تخلفات در آموزش پزشکی پیگیری می شود


دو مسیر شفاف سازی در پیشگیری از بروز برخی تخلفات و تکمیل بسته تحولی آموزش پاسخگو در معاونت آموزشی وزارت بهداشت پیگیری خواهد شد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: دو مسیر شفاف سازی در پیشگیری از بروز برخی تخلفات و تکمیل بسته تحولی آموزش پاسخگو در معاونت آموزشی وزارت بهداشت پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در اولین نشست مجازی دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، دکتر حق دوست ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و حوادث ناگواری که در روزهای اخیر به وقوع پیوسته گفت: سیاست های معاونت آموزشی تغییری نخواهد داشت.

وی افزود: مسیر کاری هیچ تغییری نداشته و طبیعی است که با توجه به شرایط، برخی تغییرات در تاکتیک و عملیات حاصل شود اما استراتژی معاونت آموزشی به همان شکل سابق و با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

حق دوست با بیان اینکه نگهداری و حفظ استانداردهای آموزشی در شرایط ویژه ی روحی حاکم بر دانشگاه ها، و با توجه به کمبودها و محدودیت های اقتصادی کار آسانی نیست افزود: با توجه به فرصت اندکی که داریم باید از اتفاقات ناگوار درس بگیریم و با نشاط و امید به خدای تعالی برای تعالی کشور عزیزمان گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی در پیشگیری از بروز تخلفات در آموزش پزشکی پیگیری می شود

شفاف سازی در پیشگیری از بروز تخلفات در آموزش پزشکی پیگیری می شود