مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:552020-01-20اجتماعي

جشنواره های مدرسه ای خیرساز؛ از الگوهای جدید در تکریم خیرین مدرسه ساز


علی دقیق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره های مدرسه ای خیرساز، از ماه جاری در مدارس خیرساز گیلان با مدیریت و محوریت اداره کل آموزش و پرورش استان آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه ساز با حضور خانواده آنان در مدارس خیرساز، افزایش تعامل و ارتباط موثر خیرین با دانش آموزان، شناسایی و جذب خیرین جدید و ترویج فرهنگ مدرسه سازی و مدرسه یاری در بین دانش آموزان، اولیاء و سایر گروه های مرتبط مدرسه از اهداف برگزاری جشنواره های مدرسه ای خیرساز است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های مدرسه ای با محوریت اداره کل آموزش و پرورش گیلان، مدیران نواحی، مناطق و شهرستان های آموزش و پرورش و مدیران مدارس خیرساز، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز استان، تعامل موثر با رسانه های گروهی و دعوت از خیرین و خانواده آنان و تجلیل از آنان در جشنواره های مدرسه ای از راهبردهای جشنواره های مدرسه ای است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گیلان با رویکرد فرهنگ رسانه و خیرین مدرسه ساز اضافه کرد: هماهنگی با ستاد شهرستان در برگزاری هر چه باشکوهتر جشنواره مدرسه ای، اجرای جشنواره بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های مدرسه ای خیرساز؛ از الگوهای جدید در تکریم خیرین مدرسه ساز

جشنواره های مدرسه ای خیرساز؛ از الگوهای جدید در تکریم خیرین مدرسه ساز