مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:462020-01-20اجتماعي

جلوگیری از فعالیت 140 واحد صنفی متخلف در شهر اصفهان


از فعالیت 140 واحد صنفی با تخلف بی توجهی به اخطارهای قانونی در کلانشهر اصفهان جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون این تعداد واحد صنفی که به اخطارهای قانونی شهرداری اصفهان توجهی نداشتند پلمب شدند.

حسن محمدحسینی، فرهنگ سازی و همکاری شهروندان را در رفع تخلفات شهری بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: بیشترین تخلف در زمینه سد معبر بوده که برای رفع آن با همکاری18 اتحادیه مربوطه درصدد رفع این مشکل هستیم.

وی گفت: سد معبر میوه فروشان بیشترین گلایه شهروندان را به همراه داشته است بطوریکه یک سوم مغازه های میوه فروشی دارای پروانه کسب و دو سوم بدون مجوز هستند و به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: قانون نظام صنفی اعلام کرده هر واحد صنفی الزامی است پروانه اشتغال داشته باشد، درحالیکه بیشتر میوه فروشان شهر مجوزهای لازم را برای فعالیت دریافت نکرده اند و اتحادیه مربوطه موظف به برخورد قانونی با این واحدها است.

محمدحسینی تاثیر آموزش را در کاهش تخلفات شهری موثر دانست و گفت: برای اصناف دوره های آموزشی چهره به چهره با کارشناسان برگزار شده است، همچنین آموزش هایی برای شهروندان در زمینه های مختلف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فعالیت 140 واحد صنفی متخلف در شهر اصفهان

جلوگیری از فعالیت 140 واحد صنفی متخلف در شهر اصفهان