مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 16:552020-01-19سياسي

یادداشت اختصاصی معاون سیاسی نیروی قدس/آنچه رهبری درباره حاج قاسم نگفت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، احد کریم خانی معاون سیاسی نیروی قدس سپاه طی یادداشت اختصاصی با عنوان آنچه رهبری درباره حاج قاسم نگفت! ، - یادداشت اختصاصی معاون سیاسی نیروی قدس/آنچه رهبری درباره حاج قاسم نگفت! بهتر از هرکسی رهبر معظم انقلاب به ویژگی ولایتمداری و اعتقاد قلبی و راسخ حاج قاسم به ولایت فقیه واقف بودند اما از آنجا که این موضوع به شخص و جایگاه والای ایشان برمی گشت از اشاره مستقیم به آن خودداری فرمودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، احد کریم خانی معاون سیاسی نیروی قدس سپاه طی یادداشت اختصاصی با عنوان آنچه رهبری درباره حاج قاسم نگفت! ، درباره ولایتمداری شهید حاج قاسم سلیمانی نوشت: مقام معظم رهبری، بهتر از هرکسی به ویژگی ولایتمداری و اعتقاد قلبی و راسخ حاج قاسم به ولایت فقیه واقف بودند اما از آنجا که این موضوع به شخص و جایگاه والای ایشان برمی گشت از اشاره مستقیم به آن خودداری فرمودند.

متن این یادداشت به شرح زیر است:پس از شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به دست شقی ترین انسان های روی کره خاکی یعنی ارتش تروریستی آمریکای جنایتکار، مراسم ها وجلسه های متعددی در تجلیل و تکریم این شهدای والامقام برگزار گردید که هرکدام از سخنرانان و مدعوین در برنامه های گوناگون به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت اختصاصی معاون سیاسی نیروی قدس/آنچه رهبری درباره حاج قاسم نگفت!

یادداشت اختصاصی معاون سیاسی نیروی قدس/آنچه رهبری درباره حاج قاسم نگفت!