مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 16:352020-01-19سياسي

ماجرای تأیید صلاحیت تاجگردون و حسنوند چه بود؟


همزمان با اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت های نظارت استانی و مرکزی که در تاریخ 22 دی ماه از سوی شورای نگهبان به فرمانداری¬های سراسر کشور اعلام شد، - سخنگوی شورای نگهبان گفت: اصلا و ابدا هیچ کس با فشار تایید صلاحیت نشده است و این ها همگی شایعه است.

همزمان با اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت های نظارت استانی و مرکزی که در تاریخ 22 دی ماه از سوی شورای نگهبان به فرمانداری¬های سراسر کشور اعلام شد، شایعات و گمانه زنی های رسانه ای درباره تایید و رد صلاحیت تعدادی از داوطلبان نمایندگی مجلس آغاز شد.

در این میان اسامی داوطلبان، نتیجه بررسی صلاحیت 2 تن از داوطلبان یعنی آقایان غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت و فریدون حسنوند نماینده اندیمشک بیشتر جلب توجه کرد و خبر رد صلاحیت آنان در رسانه ها منتشر شد.

دو روز بعد برخی رسانه ها با انتشار خبر تأیید صلاحیت 24 ساعته آنان، از فشار و لابی گری این دو نماینده برای تأیید صلاحیت از سوی شورای نگهبان سخن گفتند و اندکی بعد نیز نامه تأیید صلاحیت آنان منتشر شد.

اما واقعیت چه بود؟پرونده آقایان تاج گردون و حسنوند وقتی در هیات مرکزی نظارت مورد بررسی و مداقه قرار می گیرد، هیات مرکزی، رای به تایید صلاحیت این دو نماینده می دهد، اما اعلام نظر درباره پرونده آن ها را به دلیل بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تأیید صلاحیت تاجگردون و حسنوند چه بود؟

ماجرای تأیید صلاحیت تاجگردون و حسنوند چه بود؟