مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 16:002020-01-19اجتماعي

بارش متناوب برف تا فردا


بارش و کولاک برف تا فردا در سطح استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل اکبر نیا کارشناسی هواشناسی استان اردبیل گفت: تا صبح فردا دوشنبه در مناطقی از استان اردبیل بارش متناوب و خفیف برف و باران پیش بینی می شود .

وی افزود: طی امروز و فردا به دلیل وزش باد گاهی با سرعت تند در گردنه ها و جاده های مواصلاتی استان اردبیل کولاک برف نیز انتظار می رود لذا رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی وتجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در جاده های استان بویژه مناطق کوهستانی تردد کنند.

اکبرنیا تصریح کرد: تا آخر هفته هوای سرد در سطح استان ماندگار شده و در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب ها و ساعات اولیه صبح هوای بسیار سردی حاکم می گردد.

با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی , شرکت گاز استان هم طی اطلاعیه ای ضمن توصیه به رعایت موارد ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز , از اهالی خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا از افت فشار گاز جلوگیری شود.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل نیز از اهالی خواست با توجه به برودت هوا و یخ بستن بسیاری از آبگیرها و پوشیده بودن مراتع از برف , انواع حیات وحش به دنبال غذا به سکونتهای انسانی نزدیک می شوند که در صورت مشاهده , موضوع را به اداره کل محیط زیست با شماره تلفن 33740085 اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش متناوب برف تا فردا

بارش متناوب برف تا فردا