مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:502020-01-19بين الملل

درخواست شیوخ اهل تسنن و تشیع الانبار برای اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه عراق، بیش از 70 نفر از شیوخ عشایر اهل تشیع و تسنن عراق و شماری از بزرگان عشایری در استان الانبار این کشور تشکیل جلسه دادند و در پایان با صدور بیانیه ای اعلام کردند خواهان وحدت عراق هستند و با تجزیه این کشور به چند منطقه مخالفند و همچنین خواستار خروج اشغالگران از عراق هستند.

کنفرانسی با حضور بیش از 70 نفر از شیوخ عشایر و شمار زیادی از بزرگان عشیره ای با عنوان عراق واحد و مخالفت با اشغالگری و تجزیه در استان الانبار برگزار شد.

این شیوخ از استان های مرکزی و جنوبی در الانبار تشکیل جلسه دادند.

خبرنگار الاتجاه در گزارشی از این کنفرانس گفت: شمار زیادی از شیوخ عشایر بغداد و عشایر استان های مرکزی و جنوبی در الانبار تشکیل جلسه دادند و مهمان مهمانسرای شیخ سفیان عیساوی سخنگوی عشایر ضد تروریسم بودند.

خبرنگار گفت: هیئت عشایری از جنوب و بغداد که در این کنفرانس شرکت کرده بود با پیام اطمینان بخشی به نزد عشایر الانبار آمده بود تا بر اهمیت وحدت ملی ولزوم تقویت پیوند ها بین عشایر عراق که رکن های اساسی در جامعه عراق هستند تأکید کنند.

وی افزود عشایر الانبار و بزرگانشان و علمای اهل تسنن از عشایر جنوب و مرکز به گرمی زیاد استقبال و تأکید کردند با همه طرح های تقسیم که برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شیوخ اهل تسنن و تشیع الانبار برای اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق

درخواست شیوخ اهل تسنن و تشیع الانبار برای اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق