مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:352020-01-19ورزشي

ادغام هیات و خانه تکواندو در آذربایجان شرقی تجربه شکست خورده است


جعفر رنجبر پور یکشنبه در خصوص واگذاری سالن ورزشی هیات تکواندوی تبریز به یک رشته ورزشی دیگر به خبرنگار ایرنا افزود: هیات استان در این مورد اعتراض خود را هم به اداره کل ورزش و جوانان و هم به معاونت ورزشی اداره کل ارسال کرده است.

رییس هیات تکواندو آذربایحان شرقی خاطرنشان کرد: درست است تمام هیات های ورزشی حق داشتن حداقل یک سالن ورزشی را دارند، ولی اداره کل ورزش و جوانان باید در برنامه های کلان خود بین هیات های ورزشی که هم توسعه همگانی دارند و هم قهرمان پرور هستند، فرقی قائل شود.

وی ادامه داد: تصمیم جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر تحویل سالن ورزشی هیات تکواندو تبریز به یک رشته دیگر نوعی اجحاف و نادیده گرفتن موفقیت های رشته تکواندو آذربایجان شرقی است و بی شک این تصمیم ترمزی بر رشد و پیشرفت تکواندو استان خواهد بود.

جعفرپور با بیان اینکه تداوم افتخارات تکواندوی آذربایحان شرقی تا حدی بوده که در مسابقات آسیایی جاکارتا سه مدال از پنج مدال کسب شده توسط نمایندگان استان، شامل 2 طلا و یک نقره، در رشته ورزشی تکواندو بوده است، گفت: ممکن است این تصمیم مدیریت ورزشی را زیر سوال ببرد که با چه تفاوتی نسبت به دیگر رشته های ورزشی این تصمیم گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام هیات و خانه تکواندو در آذربایجان شرقی تجربه شکست خورده است

ادغام هیات و خانه تکواندو در آذربایجان شرقی تجربه شکست خورده است