مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:352020-01-19ورزشي

توقف تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مقابل استقلال اهواز در خانه


این بازی که عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد هر دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند تا فاصله فجری ها با صدر جدول به پنج امتیاز برسد.

به نظر می رسید شاگردان داود مهابادی سر مربی تیم فجر که هفته گذشته مقابل تیم قعر جدولی شهرداری تبریز بازی را واگذار کرده بود، در این دیدار برای جبران شکست به میدان بروند اما اینگونه نشد و آنها نتوانستند به پیروزی برسند.

فجریها خیلی خوش شانس بودند که بازی را به استقلال اهواز واگذار نکردند چرا که بر روی درخشش سعید جلالی راد سنگربان فجر که یک پنالتی و یک فرصت تک تک را از حریف گرفت، بازنده از بازی بیرون نیامدند اگر چه میزبان هم فرصت گل زنی داشت.

استقلال اهواز که پس از آمدن سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی این تیم بازی های خوبی را ارایه می کند در شروع این دیدار هم با پرس کردن تیم میزبان در زمین حریف نشان داد که برای برد به شیراز آمده و در دقیقه 14 هم صاحب یک ضربه پنالتی شد.

دراین لحظه ضربه سعید دغاغله بازیکن با تجربه این تیم به دست مدافع تیم فجر برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان اما ضربه دغاغله با واکنش زیبای سعید جلالی راد دروازه بان تیم فجر دفع شد تا میزبان روحیه بگیرد.

زرد پوشان شیرازی در ادامه نیمه نخست بازی را در دست گرفتند اما حملات آنها تا پشت محوطه جریمه استقلال ادامه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مقابل استقلال اهواز در خانه

توقف تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مقابل استقلال اهواز در خانه