مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:252020-01-19سياسي

شجاعت و از خودگذشتگی، صفات بارز شهید نواب صفوی


شجاعت و از خودگذشتگی، از صفات بارز شهید نواب صفوی بود.

- مرکز مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار با اعضاء جمعیت فداییان اسلام در استان گفت: ذره ای ترس در وجود شهید نواب نبود و از دشمن وحشت نداشت و یکپارچه شهامت و از خود گذشتگی بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لایینی افزود: مسئولیت انسان به مسئولیت نماد هایی است که انتخاب می کند، جریانی که شهید نواب را به عنوان الگو انتخاب می کنند مسئولیت بزرگی دارند.

وی از جمعیت فداییان اسلام و شهید نواب صفوی به عنوان الگو های مبارزه با استعمار و بی دینی یاد کرد و بر ادامه راه آنها تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگر ما انقلاب اسلامی داریم هزاران شهید و هزاران حرکت انقلابی در آن وجود دارد تا نهال انقلاب در سال1357 به نتیجه برسد و حرکت نواب و یارانش از سرمایه های عظیم این انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لایینی خاطرنشان کرد: باید پای نواب زمان و رهبر بزرگوار انقلاب بنشینیم، انقلاب را جدی بگیریم و انقلابی باشیم.

یاداور می شوم جمعیت فداییان اسلام تشکیلات اسلام گرای شیعه در ایران بود که در دهه1320 خورشیدی، به رهبری طلبه جوانی به نام سید مجتبی نواب صفوی با هدف برقراری حکومت اسلامی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت و از خودگذشتگی، صفات بارز شهید نواب صفوی

شجاعت و از خودگذشتگی، صفات بارز شهید نواب صفوی