مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:062020-01-19فرهنگي

نمایشگاه نقاشی هنرمند خورموجی در تهران گشایش یافت


حمید زارعی یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: محمد رضا بیگناه هنرمند نقاش خورموجی متولد 1349 ، کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش را در سال 1379 از دانشگاه تربیت مدرس و سال 1392 کارشناسی طراحی داخلی را از کالج کانستوگا کانادا اخذ نموده است.

وی یادآورشد: این هنرمند برحسته خورموجی تاکنون چندین نمایشگاه نقاشی در کشور های مختلف و ایران برگزار کرده است و در تربیت نقاشان جوان و ترویج هنر نقاشی در دشتی نقش تاثیر گذاری داشته است.

هنرمند خورموجی مقیم کانادا نیز گفت: برای یافتن این نگاه نو، ساعت ها و ساعت ها در میان درختان وقت گذراندم تا دنیای نهفته در درون و اطراف آن ها را دریابم.

محمد رضا بیگناه ادامه داد: آگاهانه می خواستم از نقاشی منظره فاصله بگیرم و جان مایه ای را بیابم که امضای من باشد و شاعرانه و بافتاری نوستالژیک اما نو از سوژه ای روایت کنم که دستمایه دیرین نقاشان شناخته شده است بدین خاطر صدها عکس گرفتم و صدها طرح و اتود زدم تا به این آثار رسیدم.

وی در خصوص مدت زمان صرف شده برای مجموعه شاخه های بی قرار بیان کرد: با وجود اینکه ایده درختان به نظر ساده می آمد، اما برای من کاملا جذاب بود و به همین خاطر چیزی نزدیک به یک سال و نیم برای اجرای آن زمان صرف کردم زیرا تمام تلاش من این بود که بتوانم این مجموعه را به یک انسجام معنایی و فرمی برسانم و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نقاشی هنرمند خورموجی در تهران گشایش یافت

نمایشگاه نقاشی هنرمند خورموجی در تهران گشایش یافت