مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 14:052020-01-19حوادث

ماموریت آتش نشانی شاهین دژ 25 درصد امسال کاهش یافت


مجید نوربیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین عملیات این سازمان مربوط به اطفای حریق بوده که آتش سوزی منازل، مزارع و مراتع و امداد خودرویی به ترتیب بیشترین موارد این حوادث را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه آموزش افراد در نحوه مقابله با حوادث از عوامل کاهش آسیب های جانی و مالی است، ادامه داد: امسال 50 مورد کلاس آموزشی در مدارس و مقاطع تحصیلی مختلف برای بیش از 2 هزار دانش آموز در راستای ایمنی، نحوه مقابله با آتش سوزی و حوادث برگزار شده است.

وی اضافه کرد: امسال نظارت ویژه بر مراکز عمومی با تجمع بیش از 50 نفر جمعیت از جمله تالارهای پذیرایی، غذاخوری ها، مهدهای کودک و مدارس شبانه روزی انجام شده است که حاصل آن ارسال 13 اخطاریه به این مراکز در جهت رفع عیوب و ایمن سازی محوطه آنها است.

مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین دژ اظهار داشت: رعایت نکردن موارد ایمنی از جمله انشعابات غیرمجاز تجهیزات گرمایشی، نبود کپسول مناسب آتش نشانی و دودکش های مناسب از مهم ترین تخلفات دیده شده در این مکان ها بودند که باید مالکان نسبت به رفع و ایمن سازی آن اقدام کنند.

وی همچنین عنوان کرد: اغلب ورودی های مدارس شاهین دژ نیز به گونه ای است که امکان ورود خودروهای آتش نشانی در مواقع ضروری و انجام مانور لازم وجود ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت آتش نشانی شاهین دژ 25 درصد امسال کاهش یافت

ماموریت آتش نشانی شاهین دژ 25 درصد امسال کاهش یافت